De ce nu?

În ultima vreme, nu am făcut altceva decât sa citesc blog-uri de beauty și fashion și nu știu de ce am simțit nevoia sa scriu și ei ceva pe un blog. Nu am făcut asta niciodată și nici nu credeam ca o sa fac. Îmi amintesc și acum orele de “informatica” de la liceu, când ne învățau cum sa folosim WordPress sau alte platforme de blogging și mă gândeam ca nu fac altceva decât sa pierd vremea acolo pentru ca nu o sa am nevoie niciodată de asemenea informații. Fiind la profil de bio-chimie, bilingv engleza, nu făceam informatica propriu-zis, cu programări, C++ și alte cele, pe noi ne învățau, vorba vine, sa folosim programele din Microsoft Office.
Oricum, uite ca acum, la 3 ani după terminarea liceului scriu prima postare pe un blog. După ce mi-am făcut un ritual de dimineață, citind postarile altor bloggerite în timp ce îmi beam cafeaua, am zis “De ce nu?”. Hai sa încerc și eu, ce am de pierdut? Așa a apărut “Beauty and a twist”, care sper ca va avea postari în continuare, de acum încolo, postari care sa fie interesante, fie ca e vorba de un produs de beauty sau make-up pe care cineva se gândește sa îl încerce și vroia sa stie dacă merita, fie un pont pentru reduceri la shopping (care e guilty pleasure pentru toată lumea), sper sa găsiți aici.
Așa ca, Beauty and a twist, don’t you let me down!

V-am pupat!
B 💞

2 thoughts on “De ce nu?

Leave a Reply

