Yves Rocher, septembrie 2014

Hello hello!

Dupa cum stiti, Yves Rocher are in fiecare luna oferte foarte atragatoare pentru clientii lor. Pentru fiecare comanda care a atins un prag al valorii (39 lei, 89 lei, 99 lei) primiti cadouri din partea lor, incluse in comanda.

Pe la jumatatea lunii am primit mail de la ei cu o oferta pe care cu greu puteam sa o ignor.  Happy hour 48h :D. Un produs la 25 lei, pentru o comanda minima de 99 lei. Un chilipir, clar. Asa ca am plasat repede o comanda care a constat dintr-un parfum Comme Une Evidence (150 lei), care datorita ofertei mi-a venit doar 25 lei. MI-NU-NAT! Bineinteles ca nu m-am putut opri aici, asa ca am mai adaugat cate ceva in cos, pentru sufletul meu, mai ales ca mai era o oferta draguta la gelurile de dus din gama Jardins du Monde, care inca mai este valabila, 3 geluri de dus la 22 lei plus o sacosica pentru cumparaturi. Zis si facut. Gel de dus cu cafea, check. Gel de dus cu nuca de macadamia, check. Gel de dus cu floare de bumbac, check, check and check. Pana acum, cel cu nuca de macadamia era preferatul meu, cremos, cu o aroma dulceaga, ca de prajitura, dar incet, incet, isi face loc in sufletul meu si cel cu cafea.

WB43

Desi eram reticenta la inceput in legatura cu produsele Yves Rocher (nu imi explic de ce), am inceput sa ma indragostesc de ele si cu siguranta voi mai face comanda la ei.

In comanda pe care am plasat-o, s-a mai gasit si un sampon anti-caderea parului, care sincer, nu stiu cat ajuta el la asta, sau cat intareste firul de par, dar in schimb, il lasa matasos si fin, ca dupa utilizarea unei masti. Aproape ca nici nu mai e nevoie sa aplici balsam, e minunat din acest punct de vedere. Vom vedea in timp si capacitatiile sale in ale caderii parului :)).

IMG_20140925_133202

Eu zic totusi sa aruncati un ochi peste ofertele lor, pentru ca merita. Sunt foarte prompti. Confirmarea comenzii vine in scurt timp de la plasarea ei, iar produsele ajung la voi acasa in 3-4 zile prin curierat, transport pe care nu il platiti daca aveti comanda de 109 lei. Ofertele sunt foarte multe, aveti de unde alege :D. Asa ca, happy shopping, girlies! V-am pupat!

 

t1

Leave a Reply

