Lady Million for a lady

Noua obsesie a momentului (de fapt de ceva timp), Lady Million by Paco Rabanne.
Nu știu alte fete cum sunt, dar mie când mi se pune pata pe un lucru, îmi sta pe creier zile în șir pana am lucrul acela :)). Așa a fost și cu parfumul Lady Million.
Îl știam de ceva vreme, dar nu m-a impresionat în mod special, pana intr-o dimineață, când mergeam la cursuri și o domnișoară s-a așezat lângă mine în autobuz. Mirosea atât de bine și nu știam de ce recunosc aroma parfumului și cred ca dacă nu îmi dădeam seama care este, eram în stare sa cobor după ea sa o întreb. Fiecare cu piticii lui pe creier :)).

Oricum, la un moment dat uitasem de el, fiind ocupata cu sesiunea și altele, nu m-am mai gândit la el, pana prin iulie când mă plimbam prin duty free la Otopeni așteptând îmbarcarea,   când l-am văzut și m-am reindragostit de el și știam ca ăla e momentul în care va fi al meu. Zis și făcut, iar eu am plecat fericita în concediu :)). Shallow girl, what can I do? 😀

image

Ce promite acest parfum? Fiind un parfum cu o aroma mai sofisticată, cred ca se așează discret pe pielea fiecărei femei care îl poartă, dându-i un aer elegant și fermecător. Se menține pe piele ore în șir, iar pe haine cu atât mai mult.

Este un parfum din categoria floral-fructata a cărui note de vârf sunt date de dulceața mierii si de patchouli, notele de mijloc sunt date de neroli, gardenie și iasomie, iar baza e extras de portocala amara, zmeura și lămâie. Toate acestea incorporate în cel mai drăguț recipient pe care îl puteau găsi, un diamant auriu, și cum diamonds are a girl’s bestfriend, nu puteau da greș cu asta.

image

Sper ca mai sunt persoane care sa aibă asemenea obsesii și sa nu fiu singura în situația asta :)).
Va pup 😘

3 thoughts on “Lady Million for a lady

  1. Pingback: March favourites | beautyandatwist

  2. Pingback: Hall of Fame || Top parfumuri de vara – Daytime scents | beautyandatwist

  3. Pingback: Hall of Fame || Top parfumuri de vara – Arome de zi | beautyandatwist

Leave a Reply

