Oferta H&M – colectia Denim

Dupa cum stiti (sau nu stiti), H&M a avut oferta la jeans, din colectia Denim. La o pereche de jeans cumparata, aveai 50% reducere la a doua pereche (reducerea se facea la produsul cu pretul cel mai mic). Promoția s-a încheiat duminica, 28 septembrie.

Bineinteles ca nu m-am putut abtine, si am profitat de oferta lor (nu e ca si cum as duce lipsa de blugi, dar nici nu pot avea prea multi :D). Asa ca am dat fuguta si eu la magazin si m-am ales cu doua perechi de blugi de toata frumusetea. Calitatea materialului foarte buna, super skinny, super stretch. Intotdeauna sunt in cautarea acelor blugi super skinny, dar care sa fie super skinny, adica si la glezna sa imi fie stramti, nu sa-mi fluture aiurea. Deocamdata ma mulțumesc si astia, pana ii gasesc pe cei perfecti :)). Perechile alese de mine au costat 159 lei, respectiv 89 lei, reducerea facandu-se la cei din urma.
image

image

image

Abia aștept sa mă bucur de ei, sa îi combin cu balerini în zilele călduroase și cu cizme sau botine când e mai răcoare.

Pups, bye :*

Leave a Reply

