Ceai, febra și lămâie

image

Aaaaaaaaaaaaaa!!! Nu mai suport sa fiu răcită.  Capul îmi pulsează, nasul îmi curge, nu pot termina o propoziție fără sa tușesc la fiecare cuvânt.

Scopul acestei postari e ca sa mă plâng ca nu am dispoziție de nimic :)). Noroc ca e ușor sa scrii pe blog de pe telefon, stand în pat, altfel nu as fi reușit sa îmi mișc degetele peste tastatură.

Remediile mele pentru răceala asta cumplita care a intrat în mine sunt basic stuff, știute de toata lumea. Mult, mult, mult ceai cu multa multa lămâie, theraflu dimineața și seara (nu se depășește doza de doua pliculețe pe zi), stat în pat all day long cu răsfăț maxim de la Razvan (aka boyfriend) care mă hrănește și îmi  umple oala cu ceai sa fie permanent cald :)), și la sfârșitul zilei o baie fierbinte cu multa spuma ca sa iasă tot răul din mine.

Și ar mai fi ceva, ce m-a învățat profesorul meu de biologie din liceu: lămâie cu miere. Super simplu și super la îndemâna oricui. Se spală o lămâie și se taie în felii, cu tot cu coaja, și se pune miere peste ea. Se lasă vreo 2 ore ca sa se îmbine frumos cele doua și se consumă ca atare sau se poate pune în ceai. Et voilà, medicament natural.

Combinat cu cele de mai sus sper sa mă scape de răceală pana luni, altfel cu un orar la facultate de la 8 dimineață până la 8 seara, am sa mă târăsc de la un curs la altul ca o leguma gătită la aburi.

Sper sa aveți un weekend mai frumos ca al meu,  mai ales ca vremea e foarte frumoasă, numai buna pentru mers cu bicicleta în parc. În schimb, va fac cu mana de sub plapumă în timp ce mă uit la Harry Potter 7 :D.

image

Leave a Reply

