Favoritele lunii octombrie

Deși aproape a trecut deja prima săptămână din noiembrie, nu am apucat nici cum sa termin postul cu favoritele lunii deși mă țin de el de o săptămână :)).

Pe lângă favorite, toate produsele s-au dovedit a fii și cele mai folosite în ultima vreme. Le-am selectat frumos și le-am pus pe categorii și spre mirarea mea, s-au adunat cam multe. Deci, sa începem cu începutul :).

Produse de makeup 

image

Rimmel London Glam’eyes HD, nuanța 022 Brixton Brown – dimineața când sunt pe fuga întotdeauna întind mana după ea pentru un machiaj soft smokey deoarece are toate nuanțele pentru un asemenea machiaj, și cum nu obișnuiesc sa port un machiaj foarte strident la facultate, e perfecta paletuta asta pentru diminețile mele grăbite. Culorile sunt frumoase, destul de pigmentate, se blenduiesc ușor. Singurul minus ar fi ca sunt puțin prafoase și trebuie sa șterg excesul de sub ochi, dar dacă obișnuiți sa va faceți machiajul ochilor și apoi al fetei, nu e nici o problemă 🙂

Sleek Garden of Eden – achiziționată de la Makeup Fest, de la standul celor de la MakeupShop, s-a băgat ușor în sufletul meu datorita culorilor frumoase și versatile. Sunt perfecte atât pentru un machiaj de zi, cât și pentru unul de seara, fardurile fiind foarte pigmentate și catifelate.

NYX Jumbo Eye Pencil – nuanța 604 Milk, achiziționată tot de la Makeup Fest, de la MakeupShop, este perfect pentru a scoateți evidență culoarea fardurilor, facandu-le mai puternice, mai proeminente și le păstrează mai mult pe pleoape.

Urban Decay Waterproof Cream Eyeliner – Perversion, foarte pigmentat, foarte ușor de aplicat cu o pensula angulara și se păstrează toată ziua pe pleoape, chiar și pe cele mai dificile, cum sunt ale mele.

NYX Stay Matt But Not Flat Foundation – nuanta Ivory, tot de la Makeup Fest, standul MakeupShop, este mult prea deschisa nuanța pentru tenul meu, dar asta am și căutat,  deoarece îl amestec cu fondul de ten de la Maybelline SuperStay Better Skin, nuanta Ivory, care este cam închisă pentru tenul meu și se vede inestetic dacă îl folosesc așa. În timpul iernii orice fond de ten as pune pe fata, toate par prea închise pentru tenul meu, chiar dacă e cea mai deschisa nuanța dim toată gama.

Blush Jordana, nuanța Toast – achiziționată tot de la Makeup Fest, standul celor de la Cosmetica Verde, este perfect pentru conturarea feței, fiind o nuanța mată. E puțin prafos blushul, dar dacă se elimina excesul de pe pensula, nu e nici o problemă, în schimb se blenduieste frumos și are o textura foarte catifelată.

And last, but not least:
Rimmel London Lipstick Lasting Finish Matte by Kate Moss, nuanța 104, și Lasting Finish, nuanța 077 Asia, sunt genul de nuanțe care sunt ca nuanța buzelor, dar mai frumoase :)). Sunt cremoase și se mențin timp îndelungat pe buze și se potrivesc perfect cu tenul meu de zăpadă :)).

Produse de îngrijire a corpului și a mâinilor

image

Deoarece în București vremea lasă de dorit, fiind foarte frig și bătând un vant rece de Îți îngheață sângele, am nevoie de ceva foarte hidratant pentru pielea mea bătută de frig. Așa ca m-am împrietenit cu produsele Soap&Glory, și mai exact, Hand Food, The Daily Smooth Body Butter si The Righteous Butter. Toate sunt achiziționate din Boots, din mini excursia mea în Londra de la mijlocul lunii octombrie (am scris despre ea aici). Sunt extrem de cremoase și hidratante și miros extraordinar conținând unt de cacao, unt de shea, aloe vera și ulei de macadamia. Și cel mai important e ca sunt travel size, așa ca e super simplu de pus în geanta și luat la facultate sau job. Prefer mai mult produsele în mărime travel size pentru ca așa pot sa îmi iau mai multe și sa le încerc, fără sa mă gândesc ca o sa îmi ia o veșnicie pana le termin și am sa uit de ele prin ceva dulap sau pot sa le port cu mine în geanta fără sa îmi îngreuneze degeaba geanta :).

Accesorii

image

Fularul animal print luat din Primark tot în mini excursia în Londra. Prețul fularul cred ca a fost undeva în jur de 6-7 £, nu îmi amintesc exact. Dar e perfect pentru zilele friguroase, e mare, e gros, îmi tine de cald, e preferatul meu.
Gentuța e și ea luată tot din Primark, a fost ediție limitata și cred ca a costat undeva în jur de 12£. Calitatea materialului e foarte buna, ca mărime nu e nici mica, dar nici mare, e undeva pe la mijloc :)), dar e perfecta pentru o ieșire în oraș la cafea sau la film, încape strictul necesar în ea (în cazul meu strictul necesar e mai mult decât “necesar”, ca probabil m-as putea lipsi de o parte din lucruri, dar tot încap toate).

Filme și cărți

În aceasta categorie am sa menționez doua filme și doua cărți care mi-au rămas în minte. Cu Ochii Altuia de Giorgio Faletti, m-a făcut sa uit de mine cât timp o citeam, așa ca dacă va plac romanele polițiste, pline de plot twist-uri, mister, crima, e cartea perfectă. Am sa o recomand la toată lumea :)).
Gone Girl, atât filmul, cât și cartea scrisa de Gillian Flynn. Sunt pline de twist-uri interesante care îți captează atenția în mod continuu. Cartea încă nu am terminat-o, nu stiu exact cum e sfârșitul, dar filmul dacă nu se termina așa sec și în aer, mi-ar fi plăcut mult mai mult. Oricum se merita o ieșire la cinema pentru asta.
Ultimul film de pe lista este Fury, un film despre al doilea război mondial, care surprinde destul de bine tot ce au simțit soldații în acele momente și parcă simți și tu tot filmul. În rolurile principale joaca Brad Pitt, Logan Lerman și Shia LaBeouf. Merita, merita, merita văzut :).

Cam atât cu preferatele lunii, pupi 🙂

Leave a Reply

