Gift guide – varianta masculina

Deoarece se apropie cu pași repezi sarbatorile, și fiecare dintre noi va trebui în curând sa ne gândim la cadouri pentru cei dragi, și cum stresul vine la pachet cu, cumparatul cadoului perfect, m-am gândit sa fac un mic gift guide care sa ne ajute sa găsim mai ușor acel cadou și sa fie și stress-free, bineînțeles :).
Din punctul de vedere al unei femei, cărei persoane îi găsești cel mai greu cadoul potrivit? Unui barbat, normal. Tot timpul ne gândim “îi place, nu-i place?”, “i se potrivește?”, “are de nevoie de asta?”. Așa ca am stat puțin sa mă gândesc la fiecare barbat din viața mea (tată, iubit, prieteni, verișori, etc) și ce preferințe are și fiindcă sunt foarte diferiți unul de celălalt cred ca am găsit variante de cadou care sa îi împace pe toți.

Voi începe cu produse de îngrijire personala și parfumuri. Cei de la Yves Rocher au o gama destul de variata de produse pentru bărbați, deci aveți de unde alege liniștite. Personal, am ales gama Ambre Noire, constituita din parfum, deodorant și gel de dus. Dacă trebuie sa va încadrați intr-un anume buget, puteți sa separați produsele, parfumul îl dați cuiva, iar deodorantul și gelul de dus altcuiva.
Aceasta gama mi se pare potrivita pentru un barbat stăpân pe sine, seducător, parfumul fiind unul puternic ce vine în completarea personalității lui.

Sunt convinsa ca niciunui barbat nu-i poate lipsi un aparat de tuns sau de bărbierit, este un must-have pentru oricine. Pe situl eMAG aveți de unde alege, în funcție de bugetul fiecăruia, de performanta aparatului, de la cele mai basic aparate pana la cele mai complicate cu o mulțime de accesorii. Alegerea mea a fost Aparatul de tuns Phillips HC5450/80 (249 lei) și Aparatul de ras Phillips HQ6946/16 (124 lei), care mi se pare perfect pentru bărbații care călătoresc mult, fiind micuț și compact nu ocupa mult spațiu în bagaj. Acest aparat de ras poate fi un cadou perfect și pentru un Secret Santa dacă trebuie sa luați cadou unui șef sau coleg :).

res_4220f98c7eda5d5a2f8586fddd85e6be_fullimg250050_19062013113751_0_full

Tot pentru un Secret Santa la locul de munca, puteți găsi foarte multe variante de cadou corporate pe siteul myman.ro, potrivite atât pentru șef, cât și pentru colegul de birou. În această situație, nu puteți da greș cu un pix roller intr-un etui elegant (preț 47 lei), o curea frumoasă de piele (preț 65 lei), sau o mapa pentru conferințe A4 (75 lei, redus de la 81 lei). Pentru un iubitor de vinuri puteți găsi și vinuri de colecție, cum ar fi un vin roșu Cabernet Dealu Mare din 1984 (preț 90 lei).

image

În cazul în care nici o alta varianta nu merge, întotdeauna putem recurge la haine sau accesorii. Și cum sarbatorile sunt un moment în care fiecare e elegant și prezentabil și scoate la înaintare tot ce are mai bun, nu puteți da greș cumpărându-i barbatului din viața voastră o cămașă frumoasa sau un pulover. La H&M găsiți o selecție variata de cămăși și pulovere sau cardigane, cu prețuri pentru toate buzunarele, fie ca doriți ceva mai clasic sau ceva în spiritul sărbătorilor, ceva mai Christmas-y :). Eu am pus deja ochii pe câte ceva :).

image

Iar pentru barbatul sportiv, un gym goer înrăit, puteți alege un echipament sportiv, sigur nu se va deranja sa aibă unul în plus :)).

image

Sper sa va ajute sugestiile mele și sa aveți o vânătoare de cadouri cât mai plăcută și ușoară :). V-a atras atenția ceva?
Eu deja știu cine va avea sub brad unele din cadourile prezentate și sper sa se bucure domnii mei de ele :D.

One thought on “Gift guide – varianta masculina

  1. Pingback: Gift guide – varianta feminina | beautyandatwist

Leave a Reply

