Vichy Teint Ideal – Review

Nu sunt eu o mare cautatoare de fonduri de ten, de obicei cand gasesc unul care sa imi placa, raman fidela lui o perioada de timp, desi imi place sa le incerc pe toate. Prima data cand am vazut cum se aseaza fondul de ten iluminator de la Vichy, Teint Ideal, pe fata, am vazut intr-un tutorial de pe blogul lui Koko (puteti vedea tutorialul aici) si mi-a placut atat de mult cum arata pe tenul ei incat am zis ca trebuie sa il incerc si eu.

image

Asa ca, inainte sa ma arunc intr-o farmacie si sa il cumpar, am zis sa mai caut niste pareri pe net, sa mai vad niste review-uri, iar intr-o zis, printre mai multe cursuri de fiziopatologie pe care le aveam de invatat, mai trageam cate un ochi pe bloguri sa ma interesez de acest fond de ten. Mi-a placut ce am citit in majoritatea cazurilor asa ca am zis ca dupa examen ma duc sa il cumpar. Zis si facut, eu l-am cumparat de la Farmacia Tei (era aproape de locul unde aveam examen dar e atat de amazing farmacia Tei incat m-as fi dus in capatul Bucurestiului pana la ea 🙂 ) cu aproximativ 79 lei, dar e disponibil in orice farmacie unde gasiti produse Vichy.

CUI SE ADRESEAZĂ ACEST PRODUS? Acest fond de ten iluminator ajuta lumina sa se raspandeasca pe piele, pe parcursul intregii zi. Este aliatul perfect pentru tenul normal-mixt, datorita texturii proaspete, lejere si non-grase. Acest fond de ten foloseste Tehnologia Lumina Lichida si Complez Corector pentru rezultate impecabile. Cei de la Vichy recomanda aplicarea lui folosind degetele sau o pensula. Deoarece eu nu sunt fana a aplicarii fondului de ten cu degetele, am folosit atat pensula de buffing de la Real Techniques, cat si buretelul de la aceeasi firma (ambele le puteti gasi pe MakeUp Shop, aici si aici). In ambele cazuri, s-a aplicat foarte usor si uniform. Acest fond de ten promite rezistenta 14 ore, ceea ce mi se pare putin cam tras de coada, nu stiu alte fete cum sunt, dar pe mine nu rezista nici un fond de ten din lumea asta 14 ore, orice primer as pune sub. Oricum, cateva ore bune dureaza, cam 6-8 ore.

Testul suprem a fost sa vad daca oxideaza sau nu pe fata, deoarece multe fonduri de ten oxideaza pe tenul meu, devenind portocaliu, dar nu a fost cazul cu Teint Ideal, pastrandu-si nuanta perfect. Azi l-am chinuit prin vant, ploaie si lapovita, iar cand am ajuns acasa arata la fel de frumos ca de dimineata inainte sa ies din casa.

Un inconvenient pentru multe doamne si domnisoara ar fi gama de nuante a produsului, care e cam saracacioasa, gasindu-se doar 4 nuante (15 Ivory, 25 Sand, 35 Rosy Sand, 45 Honey – 15 fiind cea mai dechisa, 45 fiind cea mai inchisa). Potrivita pentru mine este nuanta 15, desi as fi preferat sa fie putin mai deschisa, pentru zilele cand sunt putin mai palida decat in mod normal.
image
Datorita texturii fluide e nevoie de foarte putin produs pentru a acoperii toata fata; o pompita fiind suficienta – deci e si economicos si nu se consuma repede :). Are o acoperire medie, zic eu, dar e “buildable”, adica mai puteti adauga produs in zonele unde doriti acoperire mai mare, fara sa arate incarcat si urat, si are un finish natural si satinat.

Per total, mi se pare un produs foarte bun, sunt chiar multumita de el, isi merita fiecare banut :).

V-am pupat, B. ♥

Leave a Reply

