Astor Soft Sensation Lipcolor Butter – 018 Pretty in Fuchsia || Review

4

Sincer, înainte nu mă prea încânta ideea de ruj sub forma de creion, nu neapărat datorita formei specifice de creion, dar aveam impresia ca nu are pigmentarea unui ruj normal și ca se duce de pe buze la fel de ușor precum l-am aplicat. Dar bineînțeles curiozitatea a învins și intr-o zi când mă uitam prin DM, am poposit puțin mai mult în zona de make-up și deoarece multe din produsele Astor erau cu preț special, am zis sa încerc și eu câte ceva, așa ca m-am îndreptat spre casa cu un Lip Butter din gama Soft Sensation și un Lip Laquer (despre ultimul într-un post viitor).

astor2

Deoarece rujul din gama Soft Sensation era la reducere l-am cumparat cu 18.99 lei, prețul întreg fiind de 31.99 lei, dar sunt sigura ca îl puteți găsi la promoție și în alte hypermarketuri unde găsiți stand Astor.

3

Acest produs combina trei elemente importante:

  • culoarea unui ruj,
  • hidratarea unui balsam
  • strălucirea unui gloss.

Eu am nuanța 018 Pretty in Fuchsia și mare mi-a fost mirarea când l-am încercat și am văzut cât de pigmentat este, fapt ce i-a ușurat ascensiunea spre topul produselor preferate :). Printr-o simpla aplicare buzele se colorează uniform intr-o culoare zmeurie din cele mai plăcute și frumoase. Aplicarea este ușoară, rujul alunecând pe buze. Având o textura foarte cremoasa, nu usucă buzele și nu scoate în evidenta anumite zone ușor uscate, ci mai degrabă le hidratează făcând buzele sa para sănătoase și voluptoase.

Îmi place acest ruj deoarece se menține pe buze timp de câteva ore, dar deoarece are o textura cremoasa și nu mată, necesita reaplicare după ce mâncăm sau bem, dar eu l-am purtat intr-o seara când am ieșit la film, care nu merge dacă nu se pune și popcorn lângă, iar la sfârșit buzele mele tot colorate erau. Chiar dacă își pierde din intensitate, o face în mod uniform, buzele rămânând ușor colorate, având și proprietățile unui lip stain.

astor

Dacă înainte nu eram atât de încântată de creioanele jumbo, acest ruj m-a făcut sa îmi doresc sa încerc și alte nuanțe din cele 12 disponibile :).

Lipcolour-butter-range-2

One thought on “Astor Soft Sensation Lipcolor Butter – 018 Pretty in Fuchsia || Review

  1. Pingback: Astor Style Lip Laquer || Review | beautyandatwist

Leave a Reply

