Elmiplant – Skin Moisture Lotiune Micelara 3 in 1 || Review

Uneori, cand ne cumparam un produs, indiferent care ar fi scopul lor, il cumparam fie din simpla curiozitate, fie la recomandarea cuiva, fie ca am mai folosit noi un produs de la aceeasi marca si stim ca sunt bune. Oricare ar fi motivul, sunt sigura ca ne-am intalnit cu produse care ni s-au potrivit ca o manusa, dar si cu produse care ne-au dezamagit sau pur si simplu nu am fost compatibile cu ele. Despre un astfel de produs voi vorbi eu azi.

11040249_10204969008762579_60211067_n

Este vorba de Lotiunea Micelara 3 in 1 de la Elmiplant. Eu sunt fana a produselor Elmiplant, mi-au placut in special produsele de curatare a tenului, destinate tenului gras, cat si gelurile de dus si lotiunile de corp. Intotdeauna cand am incercat un produs Elmiplant am fost foarte multumita de el. Spre dezamagirea mea, nu s-a intamplat la fel cu lotiunea micelara 3 in 1. Nu citisem nimic despre ea inainte, am luat-o din pura curiozitate deoarece vroiam sa mai incerc altceva.

Aceasta lotiune micelara este destinata tenului uscat/sensibil si promite sa indeparteze machiajul, chiar si pe cel rezistent la apa, dar si impuritatile, fara a deshidrata tenul. Formula sa este imbogatita cu extract de bumbac 100% natural, obtinut prin metode blande, eco-friendly. Contine complexul Hydro Nutrient, un complex hidratant avansat, ce combina puritatea ingredientelor naturale cu cele mai noi tendinte din cosmetologie.

Chiar daca nu am folosit lotiunea decat de cateva ori, mi-am permis sa ii fac un review, deoarece se pare ca pielea mea nu o tolereaza atat de bine pe cat as fi sperat.

Intr-adevar, indeparteaza foarte bine machiajul si impuritatile, inclusiv machiajul ochilor, si nu ii irita.

11051010_10204968970521623_1167171340_nAm folosit-o la fel ca pe celelalte lotiuni micelare. Am aplicat lotiunea micelara cu o discheta demachianta pe fata si cu miscari circulare am indepartat usor machiajul. Totul a fost bine, machiajul si impuritatile au fost indepartate, dar in loc sa imi lase tenul cu o senzatie curata, simteam o usoara caldura incomfortabila la nivelul pielii care a trecut doar dupa ce m-am spalat pe fata. Initial am zis ca poate am avut eu bad skin day si m-am gandit sa ii mai dau o sansa zilele urmatoare. Sansele au fost degeaba, pentru ca de fiecare data simteam aceeasi caldura incomfortabila si usoara senzatie de iritare. In lista de ingrediente, pe langa altele, se gaseste parfumul, dar eu nu sunt sensibila la el, deoarece am mai folosit produse in a caror componenta era si parfum, asa ca nu stiu care din ingredientele lotiunii imi provoaca acea usoara iritare a tenului.

11051287_10204968970361619_1770770391_n

Per total, e o lotiune micelara buna, isi face treaba destul de bine, elimina machiajul si impuritatile, curata tenul, nu irita ochii. doar ca pielea mea nu a fost de acord pe deplin cu ea :). Raportul pret-calitate e okay, avand in vedere ca a costat 15 lei, poate alte persoane se vor intelege mai bine cu aceasta lotiune micelara. Cel mai probabil nu o voi mai folosi, deoarece se pare ca nu e potrivita pentru mine. Raman deocamdata la iubirea mea, Bioderma (review AICI), pana voi gasi alta care sa imi placa la fel de mult :).

Voi cu ce produse nu va intelegeti? Care v-au dezamagit? 🙂 Ati incercat Lotiunea micelara 3 in 1 de la Elmiplant?

V-am pupat, B ♥

2 thoughts on “Elmiplant – Skin Moisture Lotiune Micelara 3 in 1 || Review

  1. Pingback: Produse dezamagitoare | beautyandatwist

Leave a Reply

