La Roche Posay Effaclar || Review

Initial, am fost destul de reticenta daca sa imi cumpar sau nu crema Effaclar Duo [+] deoarece citisem review-uri cu tot felul de pareri, unele bune, unele proaste, se cam bateau cap in cap unele cu altele, si pentru ca imi placea cum se comporta crema mea Bioderma AKN (review AICI) si pentru ca nu am avut probleme majore cu tenul, nimic ce sa nu poata rezolva.

Dar normal ca stresul sesiunii asociat cu somn putin, alimentatie proasta si dereglari hormonale lunare, s-au combinat, au format o bila imensa care m-a pleznit cu toata forta in fata (ceva in genul Wrecking Ball by Miley Cyrus). Rezultatul final a fost ceva ce nici macar toate cremele mele Bioderma nu au putut rezolva, deci trebuia sa apelez la the big guns.

Asa ca dupa un examen, am trecut strada frumos like a chicken… to get to the other side, pana la o farmacie pentru a-mi lua de fapt Dermablend de la Vichy, dar vezi una, vrei alta, asa ca am iesit din farmacie cu fondul de ten de la Vichy (va urma review si la el), plus doua produse La Roche Possay. French beauty industry, what are you doing to me?

image

In momentul respectiv a fost cea mai buna achizitie pentru nevoile tenului meu, fiind o crema destinata tenului cu tendinta acneica. Aceasta crema promite:

  • sa elimine imperfectiunile sever ✓
  • sa lupte impotriva semnelor post acneice ✓
  • sa curete porii astupati ✓

Este un tratament complet anti-imperfectiuni cu eficacitate imbunatatita datorita unui nou ingredient activ exclusiv Procerad™, care este o ceramida brevetata cu efect anti-iritant care previne transformarea imperfectiunilor in semne rosii sau brune. Textura sa este una de gel-crema, care hidrateaza tenul si confera matifiere, cu efect non-gras si non-lipicios, fiind o excelenta baza de machiaj.
image

Aceasta crema nu este una miraculoasa, care sa promita o schimbare radicala a tenului peste noapte, ci este un produs care actioneaza in timp, folosita constant imbunatateste remarcabil aspectul si textura tenului. De mult nu a mai aratat tenul meu atat de bine, fiind curat si luminos, chiar daca in mod normal nu am probleme majore cu acneea, doar cate ceva ici-colo, si niste pori care isi fac de cap uneori, mai ales in zona nasului unde sunt destul de vizibili. De cand folosesc Effaclar, adica de la inceputul lunii februarie, tenul meu este mult mai uniform, petele sunt mult mai putin evidente, porii sunt mai mici si nu mai sunt astupati, iar cosurile reduse considerabil. Am observat insa ca are efect si de prevenire a aparitiei cosurilor, cele aparute pe fondul dereglarilor hormonale lunare fiind mult mai putine si mult mai mici, ceea ce e un mare plus in favoarea cremei Effaclar Duo [+].

Aici aveti lista cu ingredientele cremei

Aici aveti lista cu ingredientele cremei

Impreuna cu crema Effaclar, am luat si gelul de curatare a fetei din aceeasi gama, destinat tenului gras si sensibil, Acest gel curata pielea cu delicatete datorita unor agenti de curatare special selectionati pentru a respecta pielea sensibila. Elimina excesul de sebum si impuritatile lasand tenul curat si neted. Este un gel cu o consitenta destul de groasa care se poate observa in momentul in care iese din recipient, acesta iesind putin mai greu decat un gel obisnuit de curatare a fetei. Este imbogatit cu apa termala La Roche Posay, avand actiune calmanta si anti-iritanta. Nu contine sapun, coloranti sau alcool si are un pH apropiat pielii, de 5.5.

image

Impreuna le-am folosit in fiecare zi de cand le-am cumparat in februarie. In primele doua saptamani le-am folosit atat dimineata, cat si seara, iar dupa ce am vazut o imbunatatire le-am folosit doar seara, deoarece uneori tinde sa dea o senzatie de uscare a fetei si simt nevoia de a aplica o crema hidratanta dupa aceea. Chiar si asa, aceasta crema a devenit un staple printre produsele mele de ingrijire a tenului.

Este un produs pe care il recomand din tot sufletul persoanelor cu ten mixt si sensibil, cu tendinta acneica, fiind o crema extraordinara, iar acum, cei de la La Roche Posay, au o promotie in farmaciile Help Net, Dona, Centrofarm, Belladonna, Catena si  farmacii independente, putand gasi setul format din crema+gelul de spalare a fetei la un pret special :). Eu mi-am luat deja un set de back-up :).

10424328_962619793757672_2467864263242649377_n

Ati folosit produsele Effaclar? Cum vi se par? Sunteti in tabara pro-Effaclar sau contra? 🙂

Va pup, B ♥

5 thoughts on “La Roche Posay Effaclar || Review

  1. Pingback: March favourites | beautyandatwist

  2. Pingback: Ulei de dus Eucerin PH5 || Review | beautyandatwist

  3. Pingback: Let’s talk trash! Produse terminate #1 | beautyandatwist

Leave a Reply

