Astor Style Lip Laquer || Review

Ca sa ajungi undeva in Bucuresti la 8 dimineata e destul de greu, dar ca sa ajungi undeva la 8 dimineata intr-un Bucuresti in care ploua e ca si cum ai fi in Mission Impossible, iar singurul mod de a reusi e sa fii Tom Cruise (desi prefer un Tom Cruise din Top Gun ♥ *dreamy*). 

Singurul mod de a inveseli putin o zi ploioasa in care pierzi lupta cu transportul in comun e sa folosesc un produs puternic pe buze, macar sa contracareze situatia.

My weapon of choice este astazi Astor Style Lip Laquer in nuanta 230 Live Your Own Style. Acum cateva luni, cei de la Astor au scos o colectie de luciuri de buze cu finish diferit, unele sunt lucioase, glossy, iar unele sunt intense, mate. Eu inclin de obicei in favoarea celor mate, asa ca am ales nuanta 230 Live Your Own Style care este un rosu-zmeuriu foarte frumos si puternic.

11079249_10205111945655912_564558211_n

Motivul pentru care am ales sa folosesc acest produs, intr-o zi urata si ploioasa cum e cea de azi, e ca textura sa mata imi ofera siguranta ca in ciuda vantului si ploii care ma loveste peste fata like a mofo, culoarea buzelor va ramane la fel de intensa ca si in momentul aplicarii, iar parul nu mi se va lipi in disperare de buze.

Textura produsului este una cremoasa, fiind o combinatie de pigmenti mati si pudra, si uleiuri emoliente care ofera o culoare intensa buzelor, hidratandu-le in acelasi timp. , Chiar daca au o formula mata, datorita uleiurilor din compozitie, acest produs nu deshidrateaza buzele si nu le usuca, avand o textura cremoasa in final.

Pigmentatia este una destul de puternica, oferind o culoare intensa chiar si intr-un singur strat, desi aceasta poate fi crescuta gradual. Rezistenta nu este nici mica, dar nici foarte mare, tine in medie cam 2-3 ore, dar isi pierde din intensitate in mod uniform, pe buze ramand o culoare zmeurie frumoasa.

11079819_10205111946095923_727010429_n

Avand un finish mat, are tendinta sa scoata in evidenta anumite zone uscate ale buzelor, de aceea recomand folosirea unui balsam de buze hidratant inaintea aplicarii lui. Mie personal, imi place sa il combin cu Astor Soft Sensation Lipcolor Butter in nuanta 018 Pretty in Fucshia (review AICI) cand imi simt buzele mai uscate si e combinatia perfecta intre pigmentatie intensa si hidratare.

ghh

Pretul recomandat este de 32 de lei si il gasiti in toate magazinele si hypermarketurile care au stand Astor.

In aceeasi gama, mai puteti gasi inca 4 nuante mate si 10 cu finish lucios, iar eu deja am pus ochii pe inca unul din cele cu finish lucios :).

style-lip-lacquer-28723467

Care nuanta din gama Lip Laquer va face cu ochiul? Aveti vreun produs preferat? Daca da, care este? 🙂

V-am pupat, B ♥

Leave a Reply

