Ulei de corp cu fistic si magnolie de la Dove || Review

Cand vine vorba de hidratarea pielii sunt o lenesa desavarsita. De vre-un an sunt mai serioasa (which means – obsessed) cu ingrijirea fetei, folosind o gramada de produse, cu rigurozitate, dimineata si seara, dar inca mai am de lucru cu hidratarea corpului. Intotdeauna gasesc un motiv “serios” sa nu folosesc o lotiune de corp sau un ulei dupa ce ies de la dus. Ba sunt prea obosita seara si dupa dus nu vad altceva decat patul si visele, ba sunt in intarziere si trebuie sa fug la cursuri. Body lotion? Ain’t nobody got time fo’ that!

Bineinteles ca daca e vorba de cumparat lotiuni de corp si creme, sunt prima la rand la casa de marcat cu ele in brate (nici nu imi trebuie cos). Asa ca, tot rasfoind bloguri, am dat peste postarea Cameliei, de la The Beauty Addict, despre uleiul de corp cu fistic si magnolie de la Dove (review-ul ei AICI), si la cum il ridica in slavi si pe o mie de piedestaluri, ar fi fost chiar culmea sa nu fiu macar un piculet curioasa de cum este. Adica deh, lipseste martie din post? Bitch Peach, please. Dar cum acest ulei este o editie mai limitata chiar si decat diamantul albastru din Titanic, se gaseste cam greu in hypermarketuri. L-am gasit totusi intr-o plimbare scurta pana in Auchan si l-am insfacat instant de cum l-am vazut (ma bate gandul sa ma duc sa mai iau unul sa il am de back-up, asa, just in case).

11117985_10205124556531176_608784438_n

Acest ulei vine intr-un set impreuna cu un gel de dus din aceeasi gama si un portfard dragut, iar in Auchan costa 37 de lei. Ambalajul este unul foarte sleek si elegant, cu un sistem de dozare care nu permite scurgerea unei cantitati mai mari de ulei decat cea de care ai nevoie, desi fie vorba intre noi, l-as prefera intr-o varianta spray, asta pentru ca sunt lenesa, nu de alta :). Dar continutul este de milioane oricum.

11015276_10205122156071166_686344925_n

Fiind un ulei, ma asteptam din start sa fie gras si unsuros si sa imi lase o pelicula lucioasa pe piele si ma gandeam ca daca nu am rabdare/timp sa se absoarba o crema de corp, de unde as avea rabdare pana se absoarbe un ulei? Man, I was so wrong. Este produsul care se absoarbe cel mai rapid in piele din toate cate am incercat! Faci dus, te dai cu ulei, te imbraci si gata, poti sa iesi pe usa. Folosit dupa dus, hidrateaza optim pielea lasand-o catifelata, iar mirosul fiind dumnezeiesc de misto, iti mentine pielea parfumata subtil ore intregi.

11117900_10205124556251169_1714641815_n

Este un produs excelent care isi merita fiecare banut, hidrateaza si parfumeaza discret pielea, noi fiind gata de imbracare in cateva clipe. Asa ca daca il gasiti pe undeva prin magazine, luati-l fara ezitare si rasfatati-va. You won’t regret this.

Mi-ar placea totusi ca cei de la Dove sa il bage si in Romania in colectiile permanente, deoarece stiu ca in alte tari se afla permanent pe rafturi impreuna cu varianta Shea Butter and Warm Vanilla, care este perfect pentru vara datorita irizatiilor aurii din compozitie, adaugand un plus de stralucire bronzului. Chiar as vrea sa incerc si varianta aceea si sper sa o gasim la noi in viitorul apropiat.

Voi ati folosit acest ulei de corp de la Dove? Cum vi se pare? Daca nu, ce produse de hidratare folositi?

Va pup, B ♥

4 thoughts on “Ulei de corp cu fistic si magnolie de la Dove || Review

  1. Pingback: Uleiuri pentru pielea mea | beautyandatwist

  2. Pingback: Let’s talk trash! Produse terminate #1 | beautyandatwist

  3. Tocmai l-am insfacat si eu.
    Chiar mă gândeam de curând că n-am de und’ să-l iau si l-am găsit din întâmplare rătăcit prin magazin – la Kaufland. Foarte misto. ☺

    Like

Leave a Reply

