Ulei de dus Eucerin PH5 || Review

Stiu ca se face o luna de cand nu am mai postat un articol pe blog, dar sincer, nu imi vad capul de la atata invatat si stau toata ziua cu ochii in carti si in foi ca sa invat pentru examene, care parca, pe zi ce trece sunt tot mai grele… sau poate imi pierd eu rabdarea sa invat pentru ele avand in vedere ca sunt in sesiune de 5 saptamani si mai dureaza inca 2. Nu ma plang. Deloc.

Acum ca mi-am expus fitele pe tot internetul, sa revenim la articolul propriu zis.

Voi aveti probleme cu stresul? Eu da. Stresul este relativ pentru fiecare persoana, ce ma streseaza pe mine poate nu va afecteaza pe voi, dar felul in care reactionam la el poate ne aseamana. In sesiune, avand foarte multa materie de parcurs si putin timp intre examene, intotdeauna sunt agitata si stresata, nu dorm suficient, nu mananc cum ar trebui, sa nu mai vorbim de mers la sala sau alte activitati fizice care ma ocolesc, asa ca toate lucrurile astea se manifesta la mine tegumentar, adica pielea mea o ia razna, atat cea de pe fata, cat si de pe corp. Pentru ten mi-am gasit remediul sesiunea trecuta si consta in produsele La Roche Possay, cele din gama Effaclar (despre care am scris AICI), dar pentru corp am gasit abia acum cateva saptamani si este vorba despre uleiul de dus Eucerin PH5.

Eucerin-products-Beiersdorf

La nivelul corpului, stresul se manifesta la mine prin a-mi sensibiliza pielea la cote maxime, uscand-o si lipsind-o de hidratare, rezultand intr-un dezastru. Uleiul de dus de la Eucerin este special conceput pentru pielea sensibila si deshidratata.

Acest produs are o textura uleioasa, non-grasa, care in contact cu apa se transforma intr-o spuma fina, onctuoasa care da impresia aplicarii unei creme hidratante pe corp, nicidecum folosirea unui produs de curatare. Cu toate astea, la finalul dusului lasa pielea curata si hidratata.

Sistemul unic pH5 Enzyme Protection de la Eucerin a dovedit ca intareste sistemul natural de protectie al pielii, iar combinatia speciala dintre pH5 Citrat Tampon si surfactantii delicati, protejeaza enzimele proprii pielii si intareste stratul protector de la suprafata ei.

Dupa fiecare utilizare a uleiului de dus, pielea mea se simte mult mai bine, iritatiile sunt calmate si o simt fina si hidratata. Ca un plus, datorita texturii uleioase, poate fii folosit cu succes pentru epilarea picioarelor, lama de ras alunecand ca pe matase, rezultand in niste picioare catifelate si lipsite de iritatii.

Singurul lucru care poate intampina probleme la unele persoane, este mirosul uleiului de dus. Nu este nici pe departe neplacut, dar eu personal a trebuit sa ma obisnuiesc cu el, avand un miros specific produselor pentru bebelusi. Mentionez acest lucru pentru ca stiu ca sunt unele persoane care nu se inteleg atat de bine cu acest miros, dar la cat de bun e produsul in sine, cred ca mirosul poate fi trecut cu vederea :).

Fiind in categoria dermatocosmeticelor, uleiul de dus de la Eucerin se gaseste exclusiv in farmacii, disponibil atat la 200ml, cat si la 400ml, cu un pret incepand de la aproximativ 30 de lei.

La voi cum se manifesta stresul si cum luptati impotriva lui?

V-am pupat, B♥

One thought on “Ulei de dus Eucerin PH5 || Review

  1. Pingback: Uleiuri pentru pielea mea | beautyandatwist

Leave a Reply

