Favoritele lunii || Aprilie, Mai si Iunie

Am ales sa scriu acest articol cu produsele favorite a trei luni, din doua motive. Primul, pentru ca de pe la jumatatea lunii mai si pana acum am dat incontinuu examene si nu am avut timpul necesar sa ma ocup de blog, cred ca am avut cea mai lunga sesiune a vietii, dar care s-a terminat in sfarsit cu bine :). Iar al doilea motiv este ca fiind in sesiune, si stand mai mult acasa si invatand, nu am fost nevoita sa folosesc prea multe produse de machiaj si nici nu am testat prea multe lucruri noi, pentru ca nu am avut timp sa le cumpar, si ca sa stau pierduta cu nasul in carti si cursuri nu trebuie sa fiu prea aranjata :). Acestea fiind spuse, pe parcursul acestor luni am folosit cam aceleasi produse si din aceasta cauza am deciz sa le adun intr-o postare comuna.

1. Ingrijirea parului

Sampon Gliss Serum Deep-Repair – sunt fana a sampoanelor Gliss dintotdeauna si nu am gasit unul care sa nu imi placa. Acesta miroase excelent (ca toate produsele Gliss, de altfel) si ma lasa parul matasos si usor de pieptanat.

Ulei de par Garnier Ultra Deux L’huile Merveilleuse – l-am folosit de fiecare data dupa ce mi-am spalat si uscat parul, aplicandu-l in special pe varfuri pentru ca tinandu-mi parul mai mult prins intr-un coc aiurit in varful capului, am impresia ca varfurile au devenit mai uscate si despicate, iar acest ulei este remediul perfect pentru ele. Miroase superb si lasa parul fin la atingere. Este nevoie de o singura pompita si parul arata instant mai sanatos si mai stralucitor.

Sampon uscat Batiste pentru par inchis la culoare – de cand le-am descoperit, intotdeauna am macar un sampon uscat in baie. Ma salveaza in diminetile in care nu am timp sa il aranjez sau cand vreau sa mai salvez o zi intre spalari.

2. Ingrijirea corpului

Ulei de dus Eucerin Ph5 – acest ulei de dus mi-a placut atat de mult si mi se pare atat de bun incat i-am dedicat un articol intreg pe care il puteti citi AICI. Este special conceput pentru piele sensibila lasand-o catifelata si hidratata.

Crema emolienta Avene XeraCalm A.D – profesoara mea de fiziopatologie, care e si medic dermatolog mi-a recomandat aceasta crema pentru a calma iritatiile si mancarimea provocata de pielea mea atopica. Reduce instant senzatia de mancarime si hidrateaza in profunzime pielea stimuland barierele de aparare a pielii si calmand iritatiile. Formula cu pH fiziologic si fara parfum o face perfecta chiar si pentru cea sensibila piele.

Oriflame Feet Up Crema de picioare cu uree – o crema pentru picioare este un must have, mai ales pe timpul verii cand schimbam ghetele si cizmele cu sandale si balerini. Cand se intampla asta, vrem ca picioarele noastre sa arate cat de bine se poate, iar alegerea mea o reprezinta crema cu uree de la Oriflame. Ieftina si extrem de eficienta e ceea ce o descrie cel mai bine. Mie imi place sa o folosesc seara inainte de culcare, aplicand din belsug crema pe picioare, insistand pe zonele mai uscate, cum ar fi calcaiul, dupa care imi iau niste sosete de bumbac si las crema sa actioneze pe tot parcursul noptii, iar dimineata ma trezesc cu pielea picioarelor catifelata.

3. Make-up

Fond de ten Bourjois Healthy Mix Serum, nuanta 51 Vanille Clair – Spuneam intr-un articol anterior (AICI) ca mi-am luat varianta simpla a fondului de ten, cel Healthy Mix in nuanta 52 Vanilla. Am fost extrem de incantata cand l-am gasit pe cel Serum intr-o nuanta mai deschisa pentru ca e un fond de ten excelent, arata foarte natural pe ten si cu o acoperire medie. Este singurul fond de ten pe care l-am folosit in ultima vreme.

Rimel Maybelline Lash Sensational – nu am fost deloc curioasa sa il incerc cand a aparut, desi toata lumea spunea cat este de bun, dar intr-o zi cand l-am gasit la oferta in Auchan am zis sa il cumpar totusi sa vad ce e de capul lui. Personal, prefer un rimel care sa imi ofere volum genelor si sa le mentina curbate, iar acesta le indeplineste pe toate. Genele mele sunt destul de lungi de la sine, dar cresc drept, asa ca imi doresc intotdeauna ca rimelul pe care il folosesc sa le mentina curbate, deoarece ele tind sa revina la forma normala dupa putin timp. Lash Sensational isi merita intr-adevar toate laudele aduse si ii mai aduc si eu unele in plus. Love, love, love it! ♥

Balsam de buze La Roche-Posay Cicaplast – imi place sa il aplic seara inainte sa ma culc, iar dimineata ma trezesc cu buze moi si hidratate. Are o consistenta groasa care intra in profunzimea buzelor, hidratandu-le din interior. Calmeaza si netezeste imediat buzele, iar efectul de calmant este asigurat de Panthenol 5%, un ingredient activ, anti-inflamator.

4. Parfumuri

Valentina by Valentino, EDP – este unul din parfumurile mele preferate si de cand l-am primit l-am folosit aproape in exclusivitate. Miroase superb, poate fi folosit de catre orice doamna sau domnisoara, indiferent de varsta, mulandu-se perfect pe feminitatea lor. Valentina este un parfum floral-oriental, lansat in anul 2011, creat de Alberto Morillas si Olivier Cresp.  Notele de varf sunt bergamota si trufe; notele de mijloc sunt iasomie, floare de portocal african, tuberoza si capsuni; notele de baza sunt cedru de Virginia, ambra si vanilie. Din punctul meu de vedere poate fi purtat in orice anotimp, dar notele de baza compuse din cedru, ambra si vanilie il fac excelent pentru a fii purtat in anotimpul rece. Se poate gasi in magazinele de specialitate la un pret de aproximativ 330 RON/50 ml, dar eu va recomand cu cea mai mare sinceritate parfumeria online LeFragrance, de unde il puteti comanda la un pret mult mai avantajos :). Il puteti gasi AICI (30 ml/139 RON, 50 ml/179 RON, 80 ml/229 RON). Personalul este foarte jovial si amabil, dispus sa ajute clientul in orice problema, iar produsele sunt originale.

5. Accesorii

Ceas Cluse Aubade CL17102 – este cel mai purtat ceas de mine in ultimele saptamani si mi se pare ca poate fi purtat atat la o tinuta casual, cat si la una mai eleganta. Seamana foarte bine cu ceasul Michael Kors Runway (disponibil in bijuteriile B&B Collection, link), putand fi un dupe pentru el. Ceasul Cluse este disponibil pe www.elefant.ro, iar pretul variaza in functie de ofertele disponibile pe site. Eu il am si pe varianta cu, cadranul roz, dar cel auriu complet l-am purtat cel mai mult 🙂

Cam acestea au fost produsele favorite in ultimele saptamani. Poate ultimele doua va inspira pentru un cadou pentru o persoana draga, sau de ce nu, pentru voi :).

V-am pupat, B♥

3 thoughts on “Favoritele lunii || Aprilie, Mai si Iunie

  1. Pingback: Let’s talk trash! Produse terminate #1 | beautyandatwist

Leave a Reply

