Rasfat à la Sephora

Stiti voi un mod mai bun de a te trezi dimineata decat un telefon la ore matinale care sa te anunte ca ai castigat un voucher de la Sephora? Eu nu :)). Ei bine, asa am avut norocul de a ma trezi intr-o dimineata, si evident ca nu am stat pe ganduri sa imi folosesc voucherul cat mai repede, chiar daca era valabil un an intreg. Ain’t nobody got time for that!

Acest voucher venise la fix fiind ca un rasfat o data cu terminarea sesiunii, asa ca dupa ce am iesit de la examen am dat navala in Sephora de unde mi-am luat niste lucrusoare de care nu aveam neaparata nevoie, dar le vroiam? Asta DA!


In ultimul an am facut o pasiune pentru rujuri rosii, asa ca era imposibil sa ies din magazin fara macar un ruj. Sincer, initial doar pentru acest Cream Lip Stain m-am dus, ambele nuante pe care le-am luat imi stateau de mult in minte. Primul este un rosu superb, cremos, extrem de rezistent, in nuanta 01 Always Red, iar al doilea lip stain este in nuanta 13 Marvelous Mauve, un roz-mov prafos care ma incanta de fiecare data cand il port. Aceste rujuri au un finish mat extrem de rezistent, ramanand pe buze ore in sir.

Dupa cum ziceam, lip stain-ul Sephora nu a fost singurul ruj rosu cu care am iesit din magazin, in punguta am mai avut si Outrageous Rouge Extreme Liquid Lipstick in nuanta 05 Red Crush, un rosu intens si foarte rezistent. Spre deosebire de lip stain, acest ruj are un finish lucios, dar nu ca de gloss, si o rezistenta foarte, foarte ridicata. Domnisoara de la magazin mi-a zis ca aces ruj e ca un lac de unghii pentru buze. Interesanta comparatie, nu? 🙂

Fiind vara, am vrut un fond de ten cu finish natural si care sa se simta usor pe ten, fara sa il incarce. Desi, in ultima vreme am folosit exclusiv fondurile de ten de la Bourjois, atat Healthy Mix, cat si Healthy Mix Serum, am fost curioasa sa vad cum este noul fond de ten Teint Infusion de la Sephora. Are o textura foarte lichida, dozajul fiind prin pipetare cu ajutorul pipetei incorporate in capac. In materie de nuante disponibile, sunt suficiente astfel incat sa, satisfaca orice ten, inclusiv cele foarte palide, cum e al meu. Eu am ales nuanta 20 Cream, pentru ca urma sa ma duc la mare si in general vara mai prind putina culoare, dar in timpul iernii cel mai probabil as opta pentru nuanta 16 Linen, si chiar si asa, tot mai raman inca 3 nuante pana la cea mai deschisa, deci, as mai avea de unde alege, in functie de cat sunt de palida :).

Ce merge mai bine cu un ten putin bronzat si sarutat de soare decat niste ochi stralucitori machiati in tonuri de auriu? Nuantele de auriu si maro sunt pentru mine un must have pe tot parcursul anului, asa ca nu e de mirare ca, in fata standului cu farduri de ochi, m-am indreptat tintit spre paletuta Colorful 5 Sunrise to Sunset Bronze. Compacta, travel-friendly si foarte versatila, aceasta paleta de farduri este suficienta atat pentru un look natural, cat si pentru unul dramatic, smokey.

Personal, sunt foarte multumita de produsele de make-up marca Sephora, cred ca pot concura cu unele produse mai high-end, mai scumpe. Voi ce parere aveti? Ati incercat produsele de la Sephora?

Va pup, B♥

2 thoughts on “Rasfat à la Sephora

Leave a Reply

