Soap&Glory The Righteous Butter

Nu sunt o fana prea mare a lotiunilor de corp, adica imi plac, don’t get me wrong, ca le cumpar la kilogram. Problema e ca nu le folosesc. Sunt entuziasmata de ele vreo 2-3 zile si apoi le uit printr-un dulap sau colt din baie. Dar daca ar fi sa renunt la toate cremele din lume, fie ele lotiuni sau unt de corp, si sa imi ramana doar una pe care sa o folosesc tot restul vietii, atunci sigur crema respectiva ar fi de la Soap&Glory. Singurul inconvenient este ca nu e la indemana sa o cumpar, deoarece nu se gaseste in Romania, fiind un produs exclusiv Boots, UK.

IMG_20150919_000843

Prima intalnire cu produsele S&G a fost anul trecut in octombrie cand am vizitat Londra pentru prima data (am scris despre excursia la Londra AICI) si a fost love at first sight/sniff. In primul rand ambalajul este unul dintre cele mai dragute, roz si retro, foarte pin-up :). Dar important e ce este inauntru. Pure Heaven, I tell you.

Nu e nimic miraculos la untul asta de corp, adica nu contine esenta de unicorn si praf de zane, e ca orice alt unt de corp de pe piata, hidratant si cremos, dar ce ma face pe mine sa fiu drunk in love (ca Beyonce, ca doar sunt si eu diva (…is a female version of a hustler, of a hustler, 0f a-of a hustla’)) e mirosul lui. Cei de la S&G numesc aceasta aroma drept Original Pink, dar nasul meu percepe un mix intre Chanel Coco Mademoiselle si Miss Dior, dar varianta mai light, mai florala.

Dupa aplicare intra foarte bine in piele si o hidrateaza, dar fara sa lase o pelicula grasa, ceea ce ma incanta pentru ca nu imi place sa astept prea mult timp pana intra cremele in piele. Zau ca e aiurea sa stai dezbracat in baie sau oriunde pana pot sa ma imbrac linistita fara sa imi ung toate hainele cu crema. Ain’t nobody got time for that.

Mirosul divin de care va ziceam se mentine lejer cateva ore pe piele. De obicei nu mai simt mirosul altor lotiuni de corp dupa vreo 2-3 ore, dar intr-o seara m-am dat cu acest unt de corp inainte sa ma culc, iar cand m-am trezit dimineata, aroma lui mai era inca pe piele.

In aceasta gama, The Righteous Butter, sunt doua produse destinate hidratarii corpului, untul de corp si o lotiune de corp pentru cine prefera o varianta mai light si nu atat de grasa precum un unt de corp. Ambele sunt disponibile in Boots, la pretul de 10 lire. Cand se vor decide cei de la Boots sa includa si produsele Soap&Glory in selectia de produse disponibile livrarii internationale, va fi cea mai fericita zi.

Acest articol nu este neaparat un review pentru produsele Soap&Glory, e mai mult o declaratie de dragoste. Asa ca daca aveti vreodata drum prin Anglia, intrati intr-un Boots ca il gasiti la fiecare colt de strada, si incercati produsele lor, poate va indragostiti si voi de ele :).

 

V-am pupat, B♥

 

Leave a Reply

