Arome de toamna || Hall of Fame

Cred ca deja nu mai este o surpriza pentru nimeni ca am o mica obsesie pentru parfumuri si ca imi place sa le impart pe categorii, in functie de anotimp, de temperatura de afara si altele.

Cu schimbarea fiecarui sezon se schimba si preferintele mele in materie de parfumuri si le folosesc prin rotatie in functie de starea mea de spirit din acea zi :). Intotdeauna mi-a fost usor sa imi dau seama care parfum se potriveste in care anotimp, adica cele de vara/primavara sunt citrice/fresh/floral/fructate, cele de iarna sunt dulci/vanilate/pachiulate, dar cele de toamna sunt de toamna. Catch my drift? Parfumurile de toamna sunt intr-o categorie mai speciala, pot fi folosite pe tot parcursul anului fara nici o problema, dar ies in evidenta in lunile tomnatice.

IMG_20151108_135644

My Burberry by Burberry – l-am laudat pana la cer si inapoi in articolul cu favoritele lunii august (puteti citi din nou AICI). Este unul din parfumurile mele preferate for ever and ever ♥. Este inspirat de o gradina londoneza dupa ploaie, care desi pare greu de imaginat, va garantez ca Francis Kurkdijan, creatorul parfumului, a surprins exact mirosul unei gradini dupa ploaie (fie ea londoneza sau nu). Parfumul miroase superb in orice anotimp si face fata oricarei temperaturi, dar pe vreme ploioasa exceleaza. Descrierea oficiala e foarte draguta si o puteti gasi AICI, pe fragrantica.com impreuna cu notele parfumului :).

IMG_20151108_140734

Burberry Body – daca tot am inceput cu parfumurile Burberry, sa merg mai departe cu ele. A fost primul parfum care mi-a placut a carui nota proeminenta este trandafirul. Nu sunt mare fana a produselor care miros a trandafiri, dar parfumul acesta miroase perfect a toamna. Imi place in special sa il port in zilele ploioase, atunci isi arata cea mai buna fata.

  • Notele de varf sunt pelin, piersica si frezie;
  • Notele de mijloc sunt stanjenel, trandafir si lemn de santal;
  • Notele de baza sunt cashmeran, mosc, ambra si vanilie.

IMG_20151108_140242

Burberry London – dupa parerea mea, cei de la Burberry sunt maestri in parfumuri tomnatice. Cred ca asta se datoreaza trandafirului din compozitie. Nu stiu, dar nasul meu asa percepe mirosul de trandafir ca fiind mai de toamna. In general ma tin departe de tot ce e cu miros de trandafir (aici ma refer la produse pe care scrie mare si tare ROSE – sunt no no for me; si cele cu cacao – dar asta e alta discutie).

  • Notele de varf sunt trandafir, caprifoi si mandarina;
  • Notele de mijloc sunt iasomie, bujor, floarea tiare si clementina;
  • Notele de baza sunt mosc, pachouli si lemn de santal.

IMG_20151108_140612

Givenchy Play Intense – perfect pentru seara, perfect pentru un eveniment mai fancy, perfect pentru ce vreti voi :). E un parfum intens, asa cum ii spune si numele, putin greu pentru unele persoane. Are aroma aceea benzoica, tipica parfumurilor Givenchy, ceea ce le face mai classy fata de altele, dar pe langa asta are o tenta dulceaga care il face un parfum perfect pentru seara. Se aseamana extraordinar de bine cu Jimmy Choo EDP, care este urmatorul parfum din lista mea :).

  • Notele de varf sunt floare de portocal, piper roz si piersica;
  • Notele de mijloc sunt magnolie, floarea tiare, orhidee si Amyris;
  • Notele de baza sunt lemn de santal, pachouli, rasina benzoica si boabe de tonka.

IMG_20151108_140150

Jimmy Choo EDP – foarte asemanator cu Givenchy Play Intense. Singurul lucru diferit la ele este ca Play este mai dulceag, iar Jimmy Choo are o aroma mai verde cumva, dar nu mai fresh, care ii da o nota putin masculina in comparatie cu Play Intense. Cand l-am mirosit in Sephora, primul gand a fost “asa miroase toamna.”

  • Notele de varf sunt mandarina, para si note verzi;
  • Nota de mijloc este orhidee;
  • Notele de baza sunt caramel si pachouli.

Ricci Ricci by Nina Ricci – un parfum dulce-acrisor, jucaus, perfect pentru a fii purtat pe timpul zilei. Sticla este foarte draguta, iesind in evidenta prin culoarea pe care o are, un roz-magenta foarte puternic, iar capacul este de fapt o funda dintr-o panglica de aceeasi culoare, doar ca metalizata. Ce poate fii mai girly de atat? 🙂

  • Notele de varf sunt bergamota si rubarba (rubarba ii da aroma aceea acrisoara de la inceput);
  • Notele de mijloc sunt Datura, tuberoza si tinctura de trandafiri;
  • Notele de baza sunt lemn de santal si pachouli.

IMG_20151108_140850

Cam acestea sunt alegerile mele in materie de parfumuri de toamna :). Am incercat sa ma rezum doar la cateva, desi mai am in minte unele, dar nu vroiam sa va plictisesc prea tare.

Care sunt parfumurile voastre preferate? Cum vi le alegeti? 🙂

V-am pupat, B♥

2 thoughts on “Arome de toamna || Hall of Fame

Leave a Reply

