Ruj Avon True Color Perfectly Matte || Review

Rujurile mate sunt un trend care se pastreaza puternic si in 2016 si nu cred ca este vreun brand de cosmetice care sa nu aiba in portofoliul lor rujuri mate. Bineinteles ca nici Avon nu face exceptie.

Luna aceasta, cei de la Avon au lansat noua colectie de rujuri mate, True Color Perfectly Matte, care promite atat un aspect mat, cat si hidratare, intr-un singur ruj.

IMG_20160211_160809

Colectia cuprinde 15 nuante, variind de la nude pana la rosu-burgundy, o nuanta pe gustul fiecaruia. Pretul este de 15.99 lei si dupa cum stiti, produsele Avon se pot comanda prin intermediul reprezentantilor sau direct de pe site-ul Avon.

Recunosc ca nu am mai folosit cosmetice Avon de cand eram in liceu, cred, si pana acum nu m-a atras nimic, in mod special, sa incerc. Dar pentru ca eu prefer un produs de buze mat, fie el ruj sau ruj lichid, am fost foarte curioasa de noua colectie, asa ca mi-am satisfacut curiozitatea cu 3 nuante noi. Dupa cateva cautari de swatch-uri pe google, m-am hotarat asupra nuantelor Pure Pink, Red Supreme si Berry Blast.

Culorile sunt superbe, foarte pigmentate, cremoase si se aplica extrem de usor. Nu sunt ele cele mai rezistente rujuri, fiind nevoie de o reaplicare dupa ce mancam sau bem ceva, dar sunt foarte lejer de purtat. Cel mai bine se aplica si se comporta culorile inchise, Red Supreme si Berry Blast, culoarea fiind mai uniforma pe buze decat Pure Pink.

Avand o textura mata, cel mai indicat si important este sa ne exfoliem si hidratam buzele cu un balsam de buze inaintea aplicarii rujului, deoarece dupa cum se poate vedea si in poza de mai jos, evidentiaza zonele uscate ale buzelor.

Swatch de sus in jos : Pure Pink, Red Supreme, Berry Blast.

Preferatele mele sunt categoric Red Supreme si Berry Blast, care se simt foarte comfortabil pe buze si nu le usuca deloc. De Pure Pink nu sunt inca foarte hotarata, poate se simte si arata mai bine cand voi avea buzele mai hidratate, nu cum le am acum, uscate de frigul de afara :).

Voi ati incercat noile rujuri mate de la Avon? Cum vi se par? Care e preferatul vostru?

PicMonkey Sample

Leave a Reply

