Skincare Tag

bio-beauty-studio-pro-skin-care-11235-1500x530

Azi am primit de la Irina, The Raw Scientist, un tag dragut despre ingijirea tenului, si pentru ca ma simt foarte productiva, m-am decis sa ma pun pe treaba. De ceva timp am devenit mult mai serioasa cu ingrijirea tenului si intotdeauna incerc sa ma documentez despre un produs pe care urmeaza sa il pun pe fata.

  • Descrie in cateva cuvinte rutina ta de ingrijire a pielii.

Intotdeauna ma demachiez cu o lotiune micelara pe toata fata, iar ochii ii demachiez cu un demachiant bifazic. Dupa aceea curat tenul cu un gel de curatare, pentru ca mai apoi sa aplic crema anti-imperfectiune Effaclar Duo de la La Roche Posay, o crema hidratanta, crema de ochi, iar seara aplic si ulei de argan.

  • Ce tip de piele ai?

Mixta. Zona T e grasa, iar obrajii uscati.

  • Cel mai bun produs impotriva cosurilor?

Pentru mine este crema anti-imperfectiuni Effaclar Duo de la La Roche Posay. De un an de cand am descoperit-o, o folosesc constant si se vede diferenta.

  • Servetele demachiante? Da sau nu?

Depinde. Pentru utilizare zilnica, nu. Nu le folosesc pentru a ma demachia zi de zi cu ele, dar sunt utile la sala, dupa antrenament pentru improspatarea fetei, sau cand calatoresc. Cand vin acasa, calatoresc foarte mult cu trenul, fac 12 ore din Bucuresti pana in Baia Mare, iar praful din tren combinat cu un ten machiat, nu imi e foarte benefic, asa ca prefer sa folosesc servetele demachiante in timpul calatoriei cu trenul pentru a-mi curata tenul din cand in cand.

  • Toner? Da sau nu?

Da, desi nu il folosesc zilnic, imi place foarte mult sprayul de fata Serozinc de la La Roche Posay.

  • Produse high end de ingrijire a pielii sau produse high end de machiaj?

Daca ar fi sa aleg, as zice produse high end de skincare. Degeaba folosesti cele mai scumpe produse de machiaj, daca de ten in sine nu te ingrijesti. As prefera sa investesc mai multi bani in ingrijirea tenului, decat in acoperirea lui.

  • Care este cel mai neobisnuit produs de ingrijire a pielii pe care l-ai incercat?

Nu cred ca am folosit vreodata ceva foarte neobisnuit pentru ingrijirea fetei, nu ma aventurez asa usor in produse “ciudatele” pentru fata deoarece e destul de sensibil tenul si automat reactioneaza. Inafara de diferite masti facute in casa, nu am pus folosit nimic neobisnuit.

  • Esti intr-o farmacie si cumperi un singur produs. Ce este?

Cel mai probabil crema Effaclar Duo de la La Roche Posay deoarece a devenit un produs de baza in ingrijirea tenului.

  • Spune-ne sfatul tau pentru ingrijirea tenului.

Demachierea este sfanta. Nu stati mai mult de cateva ore cu machiaj pe fata si nu sariti niciodata peste demachiere, atat seara, cat si dimineata. Intotdeauna folositi o crema hidratanta potrivita tenului vostru, un ten hidratat intotdeauna va arata mai tanar si mai bine.

Le taguiesc si eu la randul meu pe Ramona, Diana si Denisa :). Abia astept sa citesc si raspunsurile voastre.

PicMonkey Sample

3 thoughts on “Skincare Tag

Leave a Reply

