Favoritele iernii – decembrie, ianuarie, februarie 2016

Uneori, cand incerc mai multe produse imi place sa fac articolul cu favorite lunar, dar doar daca e diferit putin de la luna la luna. In ultimele luni, cele de iarna oficiala, m-am tinut de cateva produse pe care le-am tot folosit incontinuu, din comoditate, dar si pentru a incerca sa mai termin din lucrurile pe care le am ca sa nu ma impiedic la fiecare pas de ele.

Temperaturile fiind scazute, m-am axat mai mult pe hidratare, atat a corpului cat si a tenului. Printre “rezolutiile” anului 2016 se afla si hidratarea pielii, sa ma tin mai serios de ea, sa folosesc din lotiunile de corp pe care le am si sa nu ma lenevesc atat de mult cand vine vorba de aplicarea lor, asa ca am incercat sa ma tin cat am putut de acest lucru.

IMG_20160313_125715

Recunosc ca nu aplic lotiune sau unt de corp decat seara, dupa ce fac dus, cand inca pielea e putin umeda; nu as avea timp niciodata sa fac asta dimineata. Daca reuseste cineva, tot respectul meu, dar eu sunt o lenesa si imi place sa dorm cat de mult dimineata. Asa ca, macar o data la doua zile foloseam crema de corp Spa of the World Japanese Camellia Cream de la The Body Shop. Are o consistenta usoara, aerata care intra foarte repede in piele si o lasa extrem de hidratata, iar mirosul e absolut superb. Desi multa lume alege mai mult crema cu ulei de kukui de la The Body Shop, mie mi se pare ca aceasta miroase mai bine. Singurul lucru negativ este ambalajul. Recipientul este foarte voluminos si nu e deloc travel-friendly, dar se poate trece cu vederea.

Ca sa imi hidratez pielea si in timpul dusului, nu doar dupa, gelurile de dus Dove sunt alegerea perfecta, iar preferatul meu este cel Silk Glow si cel cu mandarine si floare de tiare. Ambele miros excelent, fac multa spuma, curata bine pielea si o mentin hidratata si fina. In ultimii ani, intotdeauna am avut macar un gel de dus Dove in baie, indiferent de aroma lui.

Cum ziceam si mai sus, am avut grija ca in lunile de iarna sa am tenul hidratat si protejat de frig. Oricate fulare, esarfe sau caciuli as fi pus pe mine, fata tot imi era expusa la aerul rece de afara si mi se uscau mai ales obrajii, eu avand ten mixt, gras in zona T si uscat pe obraji. Ca sa nu mai spun ca orice machiaj arata mult mai bine pe un ten hidratat, asa ca ingrijirea lui in acest scop ar trebui sa fie o prioritate indiferent de anotimp. Alegerile mele in lunile de iarna au fost Vichy Idealia Crema Iluminatoare pentru ten normal-mixt si La Roche Posay Hydraphase Intense Legere. Ambele hidrateaza tenul fara sa lase o pelicula grasa la suprafata lui sau sa il simt incarcat. Se absorb amandoua foarte rapid in piele si pot sa imi continui machiajul lejer dupa aceea. Fondul de ten se aseaza excelent peste oricare dintre ele, dar de exemplu, noul fond de ten L’Oreal Accord Parfait merge mana in mana cu La Roche Posay Hydraphase Intense Legere, iar fata arata impecabil intreaga zi.

Un alt produs favorit de ingrijire a tenului a fost uleiul de argan de la Melvita. De cand il am, l-am folosit in fiecare seara inainte de culcare, iar tenul arata mult mai bine, nemaiavand zone uscate de care sa se prinda inestetic fondul de ten. In fiecare zi ma trezeam cu pielea mai “plina”, mai luminata si mai hidratata. Inclusiv mama s-a indragostit de el, ea nefiind o fana a uleiurilor de niciun fel. Se absoarbe foarte bine in piele, nu o lasa grasa si nici lipicioasa. Tenul meu iubeste uleiurile, chiar daca este un ten gras, iar acesta de la Melvita ii face foarte bine.

Si daca tot vorbim de uleiuri, am si unul pentru buze pe care l-am descoperit lunile acestea si care e minunat, Instant Light Lip Comfort Oil de la Clarins. Nu are neaparat o textura de ulei, cat mai mult de gel, dar hidrateaza buzele foarte bine si le ofera stralucire de gloss. De obicei, il folosesc in timpul noptii, iar dimineata ma trezesc cu buzele fine si hidratata.

In materie de parfumuri, preferatele mele in lunile de iarna au fost in mod clar cele mai intense, dulci sau spicy, cum ar fi Giorgio Armani Si, Lancome La Vie est Belle si Carolina Herrera 212 Sexy. Au fost perfecte pentru anotimpul rece si inca mai profit de faptul ca e inca frig afara pentru a le purta fara nici o problema.

Cam acestea au fost produsele cele mai folosite si mai iubite din lunile de iarna, si dupa cum ziceam, m-am axat mai mult pe ingrijirea si pielii, pentru ca de asta a avut nevoie cel mai mult pielea mea in ultima vreme.

Voi ce produse ati folosit cel mai mult? Ati incercat ceva mentionat de mine?

PicMonkey Sample

3 thoughts on “Favoritele iernii – decembrie, ianuarie, februarie 2016

  1. Pingback: 3 produse preferate de la The Body Shop | beautyandatwist

Leave a Reply

