3 produse preferate de la The Body Shop

Saptamana trecuta, The Body Shop a implinit 40 de ani, 40 de ani de cand ajuta comunitatile sa creasca, de cand fac lumea mai frumoasa cu produsele lor.

Dupa cum stiti, cei de la The Body Shop au o politica de lucru foarte environmental-oriented, adica folosesc doar ingrediente naturale, provenite din surse sigure, care sa protejeze in acelasi timp mediul inconjurator, iar produsele lor nu sunt testate pe animale.

Cu ocazia sarbatoririi a 40 de ani de The Body Shop, m-am gandit sa va prezint 3 dintre produsele mele preferate de la ei.

the body shop black musk tea tree oil spa of the world japanese camellia cream - beautyandatwist beauty blog

  • Apa de parfum Black Musk 

Inca imi amintesc primul parfum The Body Shop pe care l-am cumparat. Era Love Etc… si l-am luat cand am venit prima data singura in Bucuresti, eram in clasa a 12-a, la final, iar singurul stres era bacul si admiterea la facultate. Intre timp s-a scos parfumul din productie si nu m-am mai simtit atrasa atat de mult de parfumurile The Body Shop. Asta pana cand am simtit Black Musk, si cred ca ceea ce m-a atras atat de mult la el e ca seamana putin cu Love Etc…, asa ca am fost nevoita sa mi-l cumpar.

  • Notele de varf sunt bergamota, para si piper roz;
  • Notele de mijloc sunt heliotrop, ylang-ylang si lemn dulce;
  • Notele de baza sunt coaja de vanilie neagra, mosc negru, pachouli, vetiver si ciocolata.

Black Musk este un parfum dulce-oriental, poate intra in categoria parfumurilor foarte populare acum, de tipul La Vie est Belle sau Flowerbomb, dar nu e chiar atat de potent. Este dulce, dar nu innecacios, putand fi purtant in orice moment al zilei, chiar si de persoanele care nu sunt mare fane ale parfumurilor dulci.

Il puteti gasi atat in magazinele fizice, cat si online *link*, la pretul de 155 lei. Este disponibil si in varianta apa de toaleta, si in varianta de ulei. Eu am preferat sa imi iau apa de parfum, deoarece este mai puternic si rezista mai mult.

the body shop black musk perfume - beautyandatwist beauty blog

  • Crema de corp Spa of the World Japanese Camellia Cream

Este una din cremele mele preferate, incluzand-o si in articolul cu produsele preferate in lunile de iarna (puteti citi aici), si chiar daca eu nu sunt cea mai mare fana a ma da cu creme si lotiuni, desi le cumpar in prostie, pe aceasta chiar o folosesc des. Are o textura usor aerata si un miros superb. Intra foarte repede in piele si nu lasa nici o pelicula grasa la suprafata. Cantitatea este una foarte generoasa, si chiar daca pretul vi se pare putin cam piperat, raportul cantitate-pret este unul foarte bun, deoarece nu e nevoie de o cantitate foarte mare de crema pentru a acoperi tot corpul si cred ca ajunge pentru cateva luni bune cu o utilizare consistenta, macar o data la 2 zile, daca nu in fiecare zi.

Mirosul, dupa cum ziceam, este unul superb, floral-dulceag si se mentine toata ziua pe piele. Daca s-ar scoate si un gel de dus sau parfum cu acelasi miros ar fi perfect.

La fel ca si parfumul Black Musk, crema o puteti gasi atat in magazinele fizice, cat si online *link* la un pret de 126 lei.

spa of the world the body shop japanese camellia cream - beautyandatwist beauty blog

 

  • Ulei din arbore de ceai

Este exact ceea ce ii spune si numele :). Il folosesc strict pe cosuri si imperfectiuni, iar a doua zi sunt semnificativ reduse. Nu le vindeca peste noapte, dar le reduce inflamatia si durerea, uleiul din arbore de ceai avand proprietati antibacteriene si antiinflamatorii. Costa 45 de lei si il puteti gasi in magazinele fizice sau online *link*.

the body shop tea tree oil - beautyandatwist beauty blog

 

Care sunt produsele voastre preferate de la The Body Shop si cum ati intrat in contact cu ele? Pe langa cele prezentate, eu mai sunt o super fana a gelurilor lor de dus, voi nu?

PicMonkey Sample

 

2 thoughts on “3 produse preferate de la The Body Shop

Leave a Reply

