Cum sa bem mai multa apa?

benefits-of-drinking-water-feature beautyandatwist blog

Dupa cum ziceam in articolul cu Lucruri pe care mi le doresc la 24 de ani, pe care il puteti citi AICI, vreau sa incerc sa beau mai multa apa, deoarece, oricat de penibil ar suna, uit sa beau apa si ma trezesc ca imi e sete de nu mai pot si am buzele uscate.

Pana acuma am reusit sa ma tin destul de bine de aceasta dorinta, dar sunt zile in care nu beau suficienta apa si incerc sa rezolv problema asta, asa ca m-am gandit sa va spun si voua cum incerc sa ma hidratez suficient.

O modalitate buna de a bea mai multa apa este sa avem intotdeauna in apropiere o sticla cu apa dupa care putem sa ne intindem usor, fara prea mult efort. Eu de obicei imi pun o sticla de 2l langa birou, pentru ca uneori daca sunt in mijlocul invatatului sau lucrez la ceva, imi zic ca ma duc sa beau apa cand voi face o pauza, iar apoi uit si ma trezesc ca au trecut 2 ore si eu nu am baut nici un strop de apa.

Daca sunteti o persoana care se axeaza foarte mult pe partea vizuala, puteti investi intr-o cana mare si draguta sau o sticla cu un design mai aparte care sa va inveseleasca de fiecare data cand beti apa. Pe canalul Denisei, de la The Blue Bonnet, am vazut ca ea are o sticla foarte draguta de la Equa si ma gandesc sa imi iau si eu una pe care sa o reumplu in permanenta si sa o tin langa mine pe birou. Sticle Equa puteti gasi AICI, iar modelele sunt extrem de dragute, preturile variind intre 40-80 lei.

sticla my equa bpa free - beautyandatwist blog biofairro

Sursa poza: www.biofair.ro

O alta modalitate de a consuma lichide mai multe este sa beti ceai. Uneori, e nevoie de o schimbare, iar gustul “fara gust” al apei poate deveni plictisitor, asa ca varianta cea mai usoara si sanatoasa este ceaiul. Pe langa hidratarea pe care o ofera, ceaiurile au si multe indicatii terapeutice, asa ca in functie de ceaiul ales, puteti sa va ameliorati si o problema de sanatate. Preferatul meu este ceaiul verde cu iasomie si ceaiul de ghimbir pe care il fac direct din radacina de ghimbir, care pe langa gustul foarte bun, imbunatateste digestia.

Daca sunteti o persoana care nu poate sta deoparte de sucuri si aveti nevoie sa beti ceva acidulat, puteti sa optati pentru apa minerala infuzata. Pe internet sunt o multime de retete si modalitati de a infuza apa, dar cea mai usoara varianta e de a stoarce o lamaie/portocala/grepfruit pe care sa il adaugati in apa minerala. Daca doriti vatiante mai fancy si pinterest-like, puteti taia niste felii de castravete si lime, sau sa adaugati fructe de padure (congelate sau proaspete) in apa minerala care va capata un gust subtil si delicios.

 

Sper sa va ajute si pe voi sugestiile mele si sa va hidratati in permanenta, mai ales acum ca au crescut temperaturile in termometre :).

PicMonkey Sample

2 thoughts on “Cum sa bem mai multa apa?

Leave a Reply

