Paleta Cheekathon de la Benefit || Review

cheekathon benefit beautyandatwist blog

Deja toata lumea cred ca stie ca cei de la Benefit au lansat pe la inceputul lunii aprilie paleta de blushuri Cheekathon. Evident ca am pus si eu mana pe ea de cum a ajuns pe rafturi in Sephora si am folosit-o zilnic de atunci.

Paleta in sine este foarte draguta, un ambalaj tipic Benefit, colorat, feminin si pin-up. Contine 5 blushuri full size, printre care celebrul Hoola, care e si printre favoritele mele si pe care il folosesc zilnic. Pe langa Hoola mai gasiti si blush-urile Dandelion, Coralista, Rockateur si Dallas si o pensula pentru aplicarea lor care, sincer, pe mine mai mult ma incurca decat ma ajuta.

IMG_20160415_191141

Paleta Cheekathon o puteti gasi in magazinele Sephora la pretul de 270 de lei, dar incepand de luni, 23 mai, incep Vanzarile Private la Sephora pentru posesorii de card de fidelitate si puteti profita de ocazie sa o luati cu 20% reducere, daca vreti. Avand in vedere ca un singur blush full size Benefit este 152 lei, paleta cu 5 blushuri full size la 270 de lei este o afacere excelenta.

cheekathon swatches benefit beautyandatwist blog

Eu am accentuat swatchurile pentru a vedea cum sunt culorile, dar in realitate, pe obraz sunt foarte delicate si subtile, dar pot fi si mai intense, in functie de cum va place, ele fiind niste blush-uri buildable.

De cand am paleta, o folosesc in fiecare zi deoarece are tot ce imi doresc sa imi pun pe obraji. Cel mai des folosesc Hoola pentru un contur subtil sau pe post de bronzer, dar sunt zile cand vreau ceva mai mult si adaug un strop de Dandelion sau Coralista pentru un efect glowy si sanatos, iar uneori folosesc doar Dallas pe post de blush, si atat, pentru un machiaj simplu. Recunosc ca de Rockateur nu m-am prea atins, dar ii vine si lui randul curand.

Personal sunt foarte multumita de paleta si de investitia facuta, mai ales ca nu puteam justifica pretul unui singur blush, dar asa, intr-o paleta, parca portofelul meu se simte mai bine, avand in vedere ca am dat doar 200+ lei (am folosit un voucher si o reducere de 10% cand am cumparat-o), fata de 760 de lei cat m-ar fi costat daca imi luam fiecare blush individual, which is a crazy amount of money.

Voi ce credeti? Se merita sau nu paleta Cheekathon? Va face cu ochiul?

PicMonkey Sample

Leave a Reply

